עיצוב והפקת עלונים

גלריית עבודות

בגלריה תוכלו למצוא דוגמאות לעבודות של המשרד לעיצוב גרפי

עלונים (או ברושורים, פליירים או פרוספקטים) הם דרך פשוטה ויעילה לחשיפת התחום שאתם מעוניינים לפרסם. עלון יעיל מוסר מידע ויוצר תדמית לגוף שאותו הוא מייצג. כדי שהתדמית שלכם תיראה מקצועית, חשוב מאוד שעיצוב הפלייר יהיה מקצועי, שיעוצב בשפה העיצובית הנכונה לארגון. עיצוב מקצועי ישלב את הטקסטים והתמונות באופן שהמסרים יעברו בצורה קריאה וברורה.

 

טיפים לעיצוב עלונים

  • הגדרת מטרות: מהו נושא העלון, מה המסר שעליו להעביר, מי קהל היעד. העיצוב צריך להתאים לקהל היעד מבחינת סגנון, אווירה, צבעים, סוג האותיות וגודלן, סוג הנייר ועוד.
  • קונספט ומבנה: העלון יכול להיות במידות שונות, החל מגודל גלויה, דרך A5, A4 מקופל ל-2 או ל-3 ועד A3 מקופל ל-2 או ל-3.
  • עיצוב ובולטות: העיצוב צריך להיות ממוקד, לשדר מסר ברור, להתבלט בין עלונים אחרים באותו תחום. כדאי לבדוק עלונים של מתחרים. יש לשמור על עיצוב נקי. העומס מעיק ומרתיע.
  • מומלץ לשלב תמונה שתתפוס את תשומת לב הקורא ותרמז על נושא העלון. התמונה היא המרכיב המשפיע ביותר בפלייר. הקורא רואה אותו עוד לפני שקרא את הטקסט. לכן חשוב לבחור תמונה שתשרת את המטרה, שתיצור עניין ותמשוך תשומת לב.
  • ״פחות הוא יותר״! גם לאזורים ריקים תפקיד חשוב ביצירת הקומפוזיציה, ההרמונה והאיזון. הם מתפקדים כמו אוויר לנשימה ומונעים תחושות עומס ומחנק.
  • כדאי להימנע מגושי מלל ארוכים ולנסות לחלק את המידע ואת תשומת הלב של הקורא בעזרת כותרות, תמונות, תרשימים או איורים. הטקסטים צריכים להיות קצרים וקלים לקריאה.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>