איך מזמינים עבודה מהמשרד לעיצוב גרפי

הזמנת עבודה מהמשרד לעיצוב גרפי
בקשה להצעת מחיר

לנוחיותכם, תוכלו למלא את הטופס באתר ולקבל הצעת מחיר במייל.

 

אתם מוזמנים להתייעץ איתנו

 

  • בטלפון 03-6409595
  • או במייל graphics@tauex.tau.ac.il
  • שילחו אלינו במייל את פרטי המוצר שאתם מעוניינים בו. השתדלו לענות על השאלות הרלוונטיות:
  1. מהו המוצר המבוקש? למשל: ספר / חוברת / עלון / הזמנה / פוסטר וכו׳.
  2. מה מידות המוצר? למשל: מידות הספר 16.5x24 ס״מ / מידות הפוסטר A3 וכו׳.
  3. כמה עמודים אתם מעריכים שיהיו בחוברת / בספר? אפשר ואף רצוי שתשלחו אלינו את הקובץ שיש ברשותכם, גם אם אינו סופי, להתרשמות ולהערכת מספר העמודים.
  4. האם המוצר יפורסם באמצעים אלקטרוניים בלבד או שגם יודפס? אם יודפס - כמה עותקים דרושים לכם?
  • בתגובה נשלח לכם הצעת מחיר לעיצוב ולהפקה. הערכת מחיר העיצוב מתבססת על הערכת הזמן שיידרש מאיתנו לעיצוב; הערכת מחיר ההפקה מתבססת על הצעות מחיר לדפוס שקיבלנו משניים-שלושה בתי דפוס.
  • עם קבלת הצעת המחיר עליכם להוציא דרישה במערכת ה-erp בחנות ״עיצוב גרפי״. לתשומת לבכם: כגוף פנימי באוניברסיטה, אין תוספת מע״מ על המחירים שמופיעים בהצעת המחיר שלנו. חנות ״עיצוב גרפי״ אינה מוסיפה מע״מ. לכן יש למלא במשבצת המחיר בדיוק את הסכום הכתוב בהצעת המחיר. בחנות עיצוב גרפי קיימים שני מוצרים, עיצוב והפקה (הדפסה). מזינים את נתוני השורה הראשונה ומוסיפים לעגלה, מזינים את נתוני השורה השנייה ומוסיפים לעגלה וכן הלאה. אחרי הזנת כל השורות והוספתן לעגלה, לוחצים על ״הצגת עגלה וקופה״, בוחרים את ״סוג השירות״ לכל שורה, ואז ממשיכים כרגיל לקופה.
  • מדריך מפורט למשתמש- הזמנה מהמשרד לעיצוב גרפי
  • בתהליך אוטומטי מופקת הזמנה למשרד לעיצוב גרפי

 

המשך התהליך:

  • שלב העיצוב: נעצב את העבודה ונעביר אליכם סקיצות עד לאישור הפרויקט
  • שלב ההפקה: סגירת קובץ לדפוס, שליחתו לבית הדפוס, ופיקוח על עבודתו
  • אספקת המוצר המוגמר: הלקוח מקבל את החומר המודפס
אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive